lørdag 27. oktober 2012

Happy Halloween

I rekken av ting jeg aldri skulle gjøre, har jeg de siste årene føyd til nok en ting. Vi feier Halloween. Ikke bare fordi ungene bønnfaller om det og jeg ikke vil at de skal falle utenfor sosialt, men fordi jeg synes det er gøy.

I år var det små porsjonspizzaer, mumiepoteter med kjøttboller, rundstykker formet som fingre, salat, edderkoppmuffins og spøkelsesslottsjokoladekake. Moro!


Mumiene er laget av bakte poteter
der jeg gravde ut det meste av innmaten,
fylte med italienske kjøttboller og stekte
dem en gang til sånn at osten smeltet. 
Vanlig rundstykkedeig med kun
hvetemel og en negl laget av mandel
Helt vanlige muffins med orange
glasur og edderkoppnett laget
med en svart "sprutepenn" 



Sjokokoladekake i to lag, med
marengsspøkelser og tårn av papp










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar