søndag 22. februar 2015

Innsirkling 3 - minst like bra som de to første!

Carl Frode Tiller har skrevet trilogien "Innsirkling" og jeg har lest den siste. Bøkene har kommet med flere års mellomrom, det er lenge siden jeg leste den første. Det har nok gått med noen hundre bøker mellom den første og denne tredje, allikevel tok det ikke så lang tid før jeg var "på sporet" igjen.

Fra omslaget:
Markus skal gifte seg med Julie, men set alt på spel. Han sender eit brev til David, som har mista hukommelsen, der han avslører ei hending som har fått store konsekvensar for dei begge. Davids ekskjærast Susanne kjenner seg svikta av David, og tar eit oppgjer med han og si eiga fortid i brevs form. I denne boka møter vi også David sjølv, nokre sommardagar i 2006 og på kontoret til psykiateren han går til. 

Med Innsirkling 3 er eit storverk i norsk litteratur fullført. I tre bøker har Carl Frode Tiller sirkla inn ein mann som ikkje veit kven han er, og dei som har skrive til han. Gjennom ei rekke røntgenblikk på det psykologiske spelet mellom menneske, på ulike tiår og miljø, har Carl Frode Tiller skapt eit usedvanlig rikt og komplekst eventyr om det moderne Norge. Den siste brikka gir ikkje berre svaret; den vil også snu opp ned på alt du trudde du visste om David. 

Jeg liker altså denne trilogien svært godt. Det er intelligent bygd opp og synet på hvem David er, endrer seg stadig underveis. Å begynne å lese en bok skrevet på nynorsk "lugger" alltid litt for meg, men i denne trilogien er det fort glemt. En sterk femmer på terningen fra meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar