onsdag 28. desember 2011

Julepynt

Jeg er egentlig ikke så veldig glad i julepynt. Eller, jeg synes det er stas å finne frem og hyggelig en dag eller to, men så begynner jeg å synes at det er for mye, at det er rotete og jeg gleder meg til å ta det bort. I år har jeg bare kjøpt én ny engel og synes det er litt lite. Neste år får det bli noen ekstra for dette året i tillegg til de jeg fortjener i 2012.

Det jeg imidlertid har kjøpt i år, er trollhassel. Midtimellomgutten lurte på hva i all verden jeg skulle med de krøllete greiene. Han mente det så greit ut når de først kom opp over spisebordet. Hun som for tiden er Emma Tvertimot syntes ikke det var fint. Ikke greinene, men hjertene. Jeg hater hjerter, kunne hun fortelle! Jeg er fornøyd selv da, det ble bra synes jeg!

Da juletreet skulle pyntes ba Storebroren om å bli fritatt, Midtimellom deltok med liv og lyst og hun som skifter mellom sol og regn flere ganger i timen, deltok en stund. Treet ble bra det. Jeg ser at diverse venninner har et tre som er mange hakk mer stilfullt enn vårt, men det er i hvert fall et familietre det vi har. Midtimellom er strålende fornøyd og har kommentert det flere ganger den siste uka. Pus elsker å ligge under det, så hun kommer i hvert fall til å savne det når jula er over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar