søndag 1. januar 2012

Er det egentlig sunt?

2010 var et godt år for meg når det gjelder trening. Det var ikke meg Elixia tjente penger på uten slitasje på lokalene. 2011 har vært litt mer og opp ned. Den siste tiden definitivt mer ned enn opp. Alt strevet på jobben var den utløsende årsaken til at jeg droppet helt ut i oktober, men motivasjonen var nok heller ikke så stor.

En SMS fra henne som skulle hjelpe meg å holde fokus, fikk meg tilbake til det grønne lokalet borti veien på årets nestsiste dag. Jeg hadde ikke lyst, men det var fint å være der igjen og jeg ble herlig sliten. Kanskje litt for sliten? I dag, to dager etter, virker jeg nemlig nesten ikke. Det er vondt å hoste, jeg stønner for hvert trappetrinn, det er ekstremt vondt å løfte armene og det er umulig å strekke dem ut. Det er da jeg lurer - er det egentlig sunt?

Den beste medisinen er vel enten å opprettholde treningen hele tiden eller å kutte den helt ut. Tiden får vise hva jeg velger i 2012.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar