fredag 24. februar 2012

Hun har skikkelig feite pupper altså!

Midtimellomgutten har besøk av en venn og denne vennen fortalte meg om en ung mann han kjenner. "Han har jo vært russ ikke sant og nå har han fått ny jobb. Det  er veldig bra med den jobben, for kjæresten hans jobber rett ved siden av. De har  tenkt å flytte sammen også og så vil hun bli gravid. Hun er det ikke ennå, men kanskje hun blir det snart". Etter en liten pause kommer det "Hun har skikkelig feite pupper altså!" Jeg holdt meg alvorlig og lurte på om det var fint eller dumt med feite pupper. Midtimellomgutten min ville også bidra i samtalen og mente at det var fint med feite pupper, for da ble det masse melk til babyen hvis hun ble gravid. "Det er jo de feite puppene som lager mest melk, ikke sant det mamma?"

Kameraten var visst mer opptatt av estetikk, for han sa "Nei, det går an å lage masse melk med små pupper også. Jeg synes det er fint med feite pupper fordi det er liksom fint jeg, det kler henne på en måte". Jammen er de tidlig ute, når 7-åringer legger merke til puppene og mener noe om hvorvidt de er fine eller ikke! Den  9 årige sønnen til en venninne mente at ingen kom til å stemme på en dame i Grand Prix som gadd å synge i bare badedrakt. Ganske søtt det også egentlig, spørs hvor lang tid det tar før han endrer mening...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar