søndag 1. april 2012

Rosa bringebærdrøm med hvit sjokolade

Her om dagen kom jeg over noen fristende rosa pikekyss. Jeg liker jo ikke engang marengs så godt og heller ikke rosa, så hva det var som fikk meg til å kjøpe dem vet jeg ikke helt. De ble i hvert fall med meg hjem og ble omdannet til dessert i dag. Det ble godt og mektig!





1 beger philadelphiaost
1/3 l fløte
200 g hvit sjokolade
4-5 ss sukker
2 ts vaniljesukker
bringebær
knuste pikekyss

Varm litt av fløten og smelt den hvite sjokoladen i den. La avkjøle. Bland alt sammen og rør til nokså stiv krem. Legg nederst i en bolle (eller i mange porsjonsboller), ha bringebærene på og deretter de knuste pikekyssene.

2 kommentarer:

  1. Nam nam, dette er noe for meg. Og jeg ser du har samme dessertskåler som meg. Det er vel et tegn på at jeg må lage denne?? ...... ;-)

    SvarSlett
  2. Det betyr nok at du må lage den, ja!

    SvarSlett